środa, 22 stycznia 2014

PROJEKT "STÓŁ"

Właśnie zakończyłam mój dotychczas największy projekt. Stół dla przyjaciółki na specjalne zamówienie : biały w różowe róże. Zdobienie starego stołu zabrało mi dużo dużo czasu.
Plan pracy:
1. Starcie grubej ilości lakieru, którą był pokryty stół
2. 4 - krotne pomalowanie farbą powierzchni szerokim pędzlem
3. wyrównanie powierzchni blatu
4. Przygotowanie motywów (wycięcie różyczek, napisów)
5. Przyklejenie wzorów (pędzlem - tutaj metoda prasowania się nie sprawdziła)
6. Wyrównanie powierzchni serwetek (jak wiecie podczas klejenia dużych wzorów pędzlem tworzą się zagięcia, należy je usunąć papierem ściernym 220)
7. Lakierowanie ( u mnie wyszło 6 warstw - chciałam, żeby serwetki były niewyczuwalne, duża ilość lakieru zabezpiecza stół przed zniszczeniem).

Pracy było sporo, stół był duży 80cm x 140 cm.
 Zdjęcia niebawem ! Obserwujcie bloga ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz